HTML

Élet kétkeréken

Motorozással, VTR250el kapcsolatos élményeim, véleményem. A motorom fogyasztási- és kiadási naplóját itt tudod nyomon követni: http://www.spritmonitor.de/en/detail/386778.html

Költségfigyelő

A motorom fogyasztási- és kiadási naplóját itt tudod nyomon követni:

http://www.spritmonitor.de/en/detail/386778.html

Friss topikok

  • nagyapa54: Szia elég régi poszt már dehátha aktuális még keresek a Honda vtr 250 re hátsó csomagtartó konzolt... (2023.02.26. 10:32) Shad SH45
  • Powerslave: @Etniez: Jelentem, a motorka sikerrel visszakerült az útra, bár még erősen gyengélkedik. A szerelő... (2015.08.01. 14:43) Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész
  • Etniez: @Powerslave: Soha nem terveztem véglegesnek a kivándorlásomat. Nem sokára meglesz a brit állampolg... (2015.05.30. 15:11) Újabb gumicsere
  • p3z: Ha esetleg érdekel van replacement controller az Ebayen, illetve találtam két DIY megoldást is. (2015.05.02. 17:21) Markolatfűtés 2

HTML doboz

Givi tanklock-rendszer és a VTR250

2015.02.07. 14:31 Etniez

Bár még elég messze van a nyár, én már az utazásaimat tervezgetem. Megismétlem a két évvel ezelőtti Alpok-túrát. Ezúttal nagyobb távot és több éjszakát tervezek, de erről majd egy másik posztban, később.

A motor kap egy közepes szervizt indulás előtt, meg kell nézetnem a szelepeket. Természetesen lesz olajcsere is. A hátsó gumit valószínűleg cserélni kell majd az indulás előtt, a láncot még idén tavasszal, ahogy jobb idő lesz.

A tanktáskát is cserélnem kell, nagyon lehasznált állapotban van a régi, ráadásul a mágneses rögzítés nem nyerte el a tetszésemet. Ha meg volt pakolva, elmozgott néha, és karcolgatta a felületet. Ezért kizártam a mágneses tanktáskákat a lehetséges opciók közül. Maradtak a fixen rögzíthető táskák, ebből három félét találtam.

1. Bagster: egy bőrt húznak rá a tankra és arra csatolják a tanktáskákat. VTR250-re nem létezik és szerintem berohasztja a tankot hosszú távon.

bagster.jpg
2. Nem mágneses tanktáska szíjjal rögzítve. Ez a megoldás is jó, csak okosan kell elhelyezni a szíjakat, betéve a tank alá. Viszont ez is karcolhatja a tankot, mivel fizikailag érintkezik vele és szerintem nem lehet 100%-os módszerrel lefixálni, ha meg van pakolva.

ea110_base.jpg
3. Gyors rögzítős megoldások. Előnye, hogy egyáltalán nem érintkezik a táska a tankkal, gyorsan lehet fel- és leszedni. Nem olcsó, egyelőre csak két márkát találtam, aki gyárt ilyet: Givi és a Hepco & Becker.

xs308_tanklock.jpg

bf03.JPG

Én a Givit választottam, mert olcsóbb, mint a Hepco & Becker. A rögzítés úgy néz ki, hogy három csavarral a tankhoz kell rögzíteni a tanklock gyűrűt egy fémdarab segítségével. Ez a fémdarab és a három csavar plusz költség, nekem 14 fontért adták a cikk írásakor. Figyelni kell a gyűrű fajtájára, mert jelenleg 14 féle létezik. Sajnos az én motorom nem szerepelt a listában, de bíztam abban, hogy a Honda ugyanazt a tanksapkát tette a motorjaira. Reményem beigazolódott, a VTR250-re felmegy a BF03.

A táskát még nem vettem meg, (három féle méretben létezik ebben a rendszerben) ezért most csak a gyűrűről teszek fel képet.

tank1.jpg

tank2.jpg

A tanktáska vásárlásról majd későbbiekben lesz szó.

Szólj hozzá!

Címkék: felszerelés honda túra tanktáska givi vtr250

A bejegyzés trackback címe:

https://etniez.blog.hu/api/trackback/id/tr987149393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása