HTML

Élet kétkeréken

Motorozással, VTR250el kapcsolatos élményeim, véleményem. A motorom fogyasztási- és kiadási naplóját itt tudod nyomon követni: http://www.spritmonitor.de/en/detail/386778.html

Költségfigyelő

A motorom fogyasztási- és kiadási naplóját itt tudod nyomon követni:

http://www.spritmonitor.de/en/detail/386778.html

Friss topikok

  • nagyapa54: Szia elég régi poszt már dehátha aktuális még keresek a Honda vtr 250 re hátsó csomagtartó konzolt... (2023.02.26. 10:32) Shad SH45
  • Powerslave: @Etniez: Jelentem, a motorka sikerrel visszakerült az útra, bár még erősen gyengélkedik. A szerelő... (2015.08.01. 14:43) Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész
  • Etniez: @Powerslave: Soha nem terveztem véglegesnek a kivándorlásomat. Nem sokára meglesz a brit állampolg... (2015.05.30. 15:11) Újabb gumicsere
  • p3z: Ha esetleg érdekel van replacement controller az Ebayen, illetve találtam két DIY megoldást is. (2015.05.02. 17:21) Markolatfűtés 2

HTML doboz

Motoros jogosítvány megszerzése 1.

2011.12.01. 13:51 Etniez

Vége. Megvan. Levizsgáztam A kategóriából.

A történet nem most kezdődött, hanem 2005-ben. Nem, nem azóta bukdácsolok el a vizsgákon, csupán ekkor kezdtem el autót vezetni. Család támogatásával megcsináltam a B kategóriás jogosítványt. Siker történet volt, Kresz 3 pont levonással, rutin és forgalmi vizsga elsőre sikerült. Igen ám, de ezáltal megszereztem az engedélyt robogó vezetésére is. Mivel autóra nem futotta, de közlekedni akartam, logikus választásnak tűnt egy smkp beszerzése. Vettem egy használtat (Malaguti F-12), jól átverték a fejemet.

Annyira utáltam, hogy egy képet sem csináltam róla. Valami ilyesmi volt:




















 

Forgách utca. Kerüljétek el őket, amit összehazudtak nekem, az botrányos. Mondták, hogy kisebb esztétikai hibák vannak a robogón, de amúgy teljesen rendben van. Az igazság hamar kiderült. Az első lámpa foncsora helyett valami tákolmány volt berakva, ez csak a teljes szétszedés után derült ki, kívülről nem látszódott. Később egy erősebb fékezésnél az ölembe esett az akkumulátor, mivel az azt rögzítő lap is hiányzott.  Ennek a hiánya sem látszódott és közölni is elfelejtették. Végül az első kerék csapágyai estek szét munkába menet közben, mindenféle előjel nélkül. Bevittem egy szervizbe, ahol közölték, hogy ez a robogó legalább 3-ból van összerakva. Ha rendbe akarom rakatni, akkor a vételárat rá kell költenem. Időnként indult, de inkább nem. Légszűrőből olaj csordogált kifelé. Döntöttem, eladom. Feladtam egy hirdetést, leírtam hogy milyen sz*r állapotban van. Csodák csodájára 3 hívás is érkezett az első nap, este már el is vitték. 120.000-ért vettem, úgy 35.000-et ráköltöttem, majd 80.000-ért eladtam. Tanulópénzt megfizettem.

 

Következő lépés, vettem egy új robogót. Piaggio NRG DD. Jó kis robogó volt, nem volt vele soha gondom. Ennek is zsíros fordított teleszkópja volt. Kemény volt, pattogott az úton és álladóan eresztette a zsírt. Ettől függetlenül szerettem. Annyira jó volt, hogy elkezdtem vele nagyobb távokat megtenni. Itt kezdődött a baj. A stabil 60 km/h életveszélyes lakott területen kívül. Így 4500 km-el az órájában eladtam 80.000-el kevesebbért, mint amennyiért vettem. Hogy miért? Csináltam közben motoros jogosítványt. AK-t csináltam, gondoltam elég lesz az nekem. Nagymotor üzemeltetése nem olcsó mulatság, bár ezt ti tudjátok.

Folytatás hamarosan...

Szólj hozzá!

Címkék: jogosítvány ak piaggio dd nrg f12 malaguti

A bejegyzés trackback címe:

https://etniez.blog.hu/api/trackback/id/tr483428917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása