HTML

Élet kétkeréken

Motorozással, VTR250el kapcsolatos élményeim, véleményem. A motorom fogyasztási- és kiadási naplóját itt tudod nyomon követni: http://www.spritmonitor.de/en/detail/386778.html

Költségfigyelő

A motorom fogyasztási- és kiadási naplóját itt tudod nyomon követni:

http://www.spritmonitor.de/en/detail/386778.html

Friss topikok

  • nagyapa54: Szia elég régi poszt már dehátha aktuális még keresek a Honda vtr 250 re hátsó csomagtartó konzolt... (2023.02.26. 10:32) Shad SH45
  • Powerslave: @Etniez: Jelentem, a motorka sikerrel visszakerült az útra, bár még erősen gyengélkedik. A szerelő... (2015.08.01. 14:43) Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész
  • Etniez: @Powerslave: Soha nem terveztem véglegesnek a kivándorlásomat. Nem sokára meglesz a brit állampolg... (2015.05.30. 15:11) Újabb gumicsere
  • p3z: Ha esetleg érdekel van replacement controller az Ebayen, illetve találtam két DIY megoldást is. (2015.05.02. 17:21) Markolatfűtés 2

HTML doboz

Doboztartó konzol

2013.05.21. 14:56 Etniez

Most egy örömtelibb bejegyzéssel készültem, beszereztem és felszereltem egy doboztartó konzolt a motoromra.

Nyáron motorral tervezzük megtenni a London-Budapest távolságot. Nem egyenesen haza megyünk, átgurulunk az Alpokon, érintve Franciaországot, Svájcot, Németországot, Olaszországot, Ausztriát és Szlovéniát. A motort elkezdtem felkészíteni a nagy túrára, közel 2200 km-et fogunk megtenni 4 nap alatt.

Első lépésként beszereztem és beszereltem egy szivargyújtó aljzatot, hátha GPS-ként kell használnom telefonom. Erről nem írtam posztot, tíz Font volt és csak rá kellett kötni az aksira. Az ülés alatt hagytam, ha esik az eső, akkor is védve lesz és nyugodtan bele tudom dugni a töltőt.
Beszereztem egy "kukacos" defektjavító készletet is az útra, remélem nem kell majd használni. Rendteltem egy új láncszettet, nem tudom hogy a túra előtt ki kell-e cserélni, de utána biztosan. Vettem továbbá egy szelepfedél tömítés készletet, közeleg a 36000-es szerviz. Szelephézag állítás lesz, ezért a szelepfedél tömítését is ki szeretném cseréltetni.

Térjünk vissza a konzolra, elvégre ezért írtam ezt a posztot. A Shad az egyetlen általam ismert gyártó, aki készít konzolt erre a motorra (még gyári sincs). Felszerelése roppant egyszerű, a gyári csavarokat egy hatos imbuszkulccsal gyorsan el lehet távolítani. A sima alátétekre sincs szükség, a hengeres alakúakat viszont használjuk fel. A konzol és a motor közé kell illeszteni a távtartókat, majd a konzol külső oldalára egy alátétet és a csavart. Ötös imbuszkulccsal húzzuk meg és kész is vagyunk.

Képek erre:

_kicsi_P1020255.jpg_kicsi_P1020256.jpg_kicsi_P1020258.jpg_kicsi_P1020261.jpg

_kicsi_P1020259.jpg_kicsi_P1020263.jpg_kicsi_P1020260.jpg_kicsi_P1020262.jpg_kicsi_P1020264.jpg_kicsi_P1020265.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: konzol gps doboz shad láncszett szivargyújtó doboztartó

A bejegyzés trackback címe:

https://etniez.blog.hu/api/trackback/id/tr625309250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása