HTML

Élet kétkeréken

Motorozással, VTR250el kapcsolatos élményeim, véleményem. A motorom fogyasztási- és kiadási naplóját itt tudod nyomon követni: http://www.spritmonitor.de/en/detail/386778.html

Költségfigyelő

A motorom fogyasztási- és kiadási naplóját itt tudod nyomon követni:

http://www.spritmonitor.de/en/detail/386778.html

Friss topikok

  • nagyapa54: Szia elég régi poszt már dehátha aktuális még keresek a Honda vtr 250 re hátsó csomagtartó konzolt... (2023.02.26. 10:32) Shad SH45
  • Powerslave: @Etniez: Jelentem, a motorka sikerrel visszakerült az útra, bár még erősen gyengélkedik. A szerelő... (2015.08.01. 14:43) Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész
  • Etniez: @Powerslave: Soha nem terveztem véglegesnek a kivándorlásomat. Nem sokára meglesz a brit állampolg... (2015.05.30. 15:11) Újabb gumicsere
  • p3z: Ha esetleg érdekel van replacement controller az Ebayen, illetve találtam két DIY megoldást is. (2015.05.02. 17:21) Markolatfűtés 2

HTML doboz

12000

2010.10.21. 06:51 Etniez

Megejtettem a VTR250 12000-es átvizsgálását, erről szeretnék pár sort írni.


A Honda Dreambe vittem, mert a 6000-es átvizsgálással nagyon meg voltam elégedve. Telefonon lefixáltam az időpontot, időben megjelentem, 3 óra alatt készen is voltak. Most is Motul 5100 10w50 került a motorba, nekem bevált ez a kenőanyag. Olajat és (gyári) szűrőt én vittem, így durván 17500-at fizettem. Gond nem volt, csak annyit kértem, hogy zsírozzák meg az oldalsztendert egy picit, hogy könnyebben járjon.


A láncon húztak egy picit és átnézték a motort A-tól Z-ig, de nem volt gond. Az egész bejegyzést csak azért írtam meg, mert a Dream szervize nagyon precíz munkát végzett. Általában nem szeretem, ha nem lehet szemmel követni az átvizsgálást, sajnos a Dream ilyen. Ez bennem mindig gyanút ébreszt, ezért át szoktam nézni a motort a visszavétel előtt.


A fékbetétet én cseréltem és mivel nem álltam teljesen sík talajon, ezért a fékfolyadék a maximális jelzésig ért, mikor lezártam féktartály fedelét. Ebből kifolyólag a kis buborék nem látszódott a betekintő ablakon. Ezt könnyű észrevenni, de nem úgy, ha a kézmelegítő fel van szerelve. Márpedig fent volt! Ebből következik, hogy a kézmelegítőt leszedték, észlelték a hibát, orvosolták majd visszaszerelték a javítás után. Abban is biztos vagyok, hogy a szelepfedelet is leszedték. Ezt a tényt az támasztja alá, hogy a szelepfedél teljesen tiszta volt a "V" két szára között, holott koszosan vittem be. A szelephézag ellenőrzését és állítását az támasztja alá, hogy a tömítő anyag színe megváltozott.
El sem hiszem, hogy manapság van még normális szerviz, tisztességes szerelőkkel! Beírtam a Dreamnek egy nagy piros pontot és csapok nekik egy kis reklámot.

A beavatkozás után annyit vettem észre, hogy a motor simábban jár. Nem tudom, hogy az olaj vagy a szelephézag állítása miatt, különösebben nem is érdekel :)
 

Szólj hozzá!

Címkék: honda olaj szerviz olajcsere 12000 vtr250 olajszűrő

A bejegyzés trackback címe:

https://etniez.blog.hu/api/trackback/id/tr962387693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása