HTML

Élet kétkeréken

Motorozással, VTR250el kapcsolatos élményeim, véleményem. A motorom fogyasztási- és kiadási naplóját itt tudod nyomon követni: http://www.spritmonitor.de/en/detail/386778.html

Költségfigyelő

A motorom fogyasztási- és kiadási naplóját itt tudod nyomon követni:

http://www.spritmonitor.de/en/detail/386778.html

Friss topikok

  • nagyapa54: Szia elég régi poszt már dehátha aktuális még keresek a Honda vtr 250 re hátsó csomagtartó konzolt... (2023.02.26. 10:32) Shad SH45
  • Powerslave: @Etniez: Jelentem, a motorka sikerrel visszakerült az útra, bár még erősen gyengélkedik. A szerelő... (2015.08.01. 14:43) Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész
  • Etniez: @Powerslave: Soha nem terveztem véglegesnek a kivándorlásomat. Nem sokára meglesz a brit állampolg... (2015.05.30. 15:11) Újabb gumicsere
  • p3z: Ha esetleg érdekel van replacement controller az Ebayen, illetve találtam két DIY megoldást is. (2015.05.02. 17:21) Markolatfűtés 2

HTML doboz

Honda VTR250 - 2000 km

2009.10.07. 19:20 Etniez

Mivel pont ma fordult át a kétezren a km számláló, írok egy gyors jelentést a VTR250-ről.

920-nál átesett az ezres szervizen. A beavatkozás egy olajcserét (szűrővel), egy szelephézag állítást tartalmazott és 22.500.- volt. A szelephézag állításhoz speciális szerszám kell, és ott kell hagyni a motort, mert ki kell hűlnie teljesen.


1850-nél kellett láncfeszességet állítani, a megengedett 2,5-3,5 helyett már 4 cm volt. Az első kétezer km átlag fogyasztása 3,3L volt. A gyári Philips izzót kicseréltem egy emelt fényű Tungsram-ra, mivel sötétben is közlekedem.

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://etniez.blog.hu/api/trackback/id/tr231434760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fodorzs 2009.10.27. 22:58:02

Szia!

Derék dolog szezon végén 2000-et futni vele, grat. :D
Erről az 1000-es szervizről tudtam, de nem gondoltam volna, hogy 20e Ft fölé megy.
A láncfeszességet a napi indulás előtti rutinellenőrzés során érzékelted? ;)
Más. Mi a sisakod pontos típusa? Én is néztem a Caberg verzióit.

Etniez 2009.10.28. 06:31:16

@fodorzs:
Szia!

Lassan benne lesz a 3000 is :) A láncfeszességet kéthetente nézegetem, és úgy vettem észre a pici lógást. Alig kellett húzni valamit.

Nekem Caberg Solo bukósiakom van, már nem forgalmazzák, Caberg V2R az utódja.
süti beállítások módosítása