HTML

Élet kétkeréken

Motorozással, VTR250el kapcsolatos élményeim, véleményem. A motorom fogyasztási- és kiadási naplóját itt tudod nyomon követni: http://www.spritmonitor.de/en/detail/386778.html

Költségfigyelő

A motorom fogyasztási- és kiadási naplóját itt tudod nyomon követni:

http://www.spritmonitor.de/en/detail/386778.html

Friss topikok

  • nagyapa54: Szia elég régi poszt már dehátha aktuális még keresek a Honda vtr 250 re hátsó csomagtartó konzolt... (2023.02.26. 10:32) Shad SH45
  • Powerslave: @Etniez: Jelentem, a motorka sikerrel visszakerült az útra, bár még erősen gyengélkedik. A szerelő... (2015.08.01. 14:43) Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész
  • Etniez: @Powerslave: Soha nem terveztem véglegesnek a kivándorlásomat. Nem sokára meglesz a brit állampolg... (2015.05.30. 15:11) Újabb gumicsere
  • p3z: Ha esetleg érdekel van replacement controller az Ebayen, illetve találtam két DIY megoldást is. (2015.05.02. 17:21) Markolatfűtés 2

HTML doboz

Állami Autópálya Kezelő & Magyar Rendőrség vs mi

2011.04.01. 19:30 Etniez

Okulás képen megosztom veletek a családom történetét:

2011.01.21-én baleset miatt felterelték a rendőrök szüleimet Gödöllőnél az M3-as fizető szakaszára. Ők mit sem sejtve felhajtottak, majd két héttel később kaptak egy fizetési felszólítást 13750 Forintról.

Telefonos érdeklődés után azt a választ adták az ÁAK ügyfélszolgálatán, hogy törlik a bírságot, ha szerzünk egy rendőrségi igazolást.
Elmentek a Gödöllői Rendőrkapitányságra, ahol kaptak egy igazolást.
Ezt az igazolást személyesen beadták az Állami Autópálya Kezelő M3-as ügyfélszolgálatán. Az ügyfélszolgálatuk nem fogadta el az igazolást és mivel a reklamáció nem halasztó hatályú (ezt nem érzem jogszerűnek, de mindegy), ezért már egy 67000 Forintos csekkel kínáltak meg minket. Itt egy kicsit elszakadt a cérna a családban. Hogyan lehetséges az, hogy ha valaki szabályosan közlekedve betartja a rendőrségi utasítást, MEGBÍRSÁGOLJÁK? Ez lehetséges egy jogállamban? Miért nekünk kell rohangálni a hivatalok között? Miért nem intézik el az ilyen ügyeket egymás között automatikusan?

Újabb telefon következett, ahol elmondták, hogy egy konkrétabb igazolást kell beszereznünk, vagy postázhatjuk a minimálbérnyi összeget. Szüleim bementek újra a Gödöllői rendőrkapitányságra, ahol azt állították, hogy tulajdonképpen ők senkit nem tereltek fel sehova. Ezt az állítást nem tudták elfogadni, ezért addig-addig "veszekedtek", amíg egy őrnagy úr nem vette kezébe az ügyet. Azt ígérte, hogy beszél a kollégákkal és ha elismerik a felterelés tényét, akkor kiadják az igazolást. Ha jól értelmeztük a megbeszélést, akkor azt mondta, hogy ez esetben szabálytalanok voltak a rendőrei. Ezek után nem sok reményünk maradt, nem tartottuk valószínűnek, hogy lesz papírunk a valóságról. Az őrnagy úr visszahívást ígért 2 napon belül, de ez nem történt meg. Ekkor már én is nagyon ideges voltam, ezért megírtam a történetet több helyre: totalcar.hu, autozz.blog.hu, homar.blog.hu, stb. Az autozz.blog.hu megjelentette a sztorinkat. A megjelenés után jelezték az oldal szerkesztői, hogy az RTL Klub híradója és Házon Kívül műsorát is érdekelné a történetünk. Munka közben nem tudok e-mailt olvasni, ezért a leveleket csak este láttam. Az RTL Klub által küldött levélben telefonszám is volt, este felhívtuk őket. A szerkesztő hölgy elmondta, hogy ők időközben felhívták a rendőrséget és az Autópálya Kezelőt is. A rendőrségen azt mondták nekik, hogy természetesen megkapjuk az igazolást, az ÁAK-nál pedig azt, hogy természetesen törlik a bírságot.


Másnap elmentünk a rendőrségre, ahol az igazolást kiállították és elmondták, hogy valószínűleg félreértettük a rendőrségi karjelzést. Legyen, csak kapjuk meg az igazolást. Szerda délután személyesen bemotoroztam az ÁAK M3-as ügyfélszolgálatára, leadtam ezt a levelet a régi levelezéssel együtt. Pénteken már postázták is a határozatot a bírság törléséről. Időközben mi befizettük az első csekket, telefonos érdeklődésemre elmondta az ügyfélszolgálatos hölgy, hogy természetesen visszapostázzák, csak nem tudja megmondani, hogy mikor.

Egyelőre itt tartunk. Bírságot törölték, a pénzt majd valamikor visszaadják. Tanulság? Miért kell a "TV", hogy az ügyintézés a normális mederbe terelődjön? Egyáltalán miért kellett nekem ezt a kálváriát végig járnom?

Ezt csak azért írtam le, hátha megtalálja a jogalkotó vagy egy szerencsétlen sorstárs. Neki üzenem, hogy ne engedjen a maffiának! Az autozz.blog.hu segítségét ezúton is köszönöm!

5 komment

Címkék: rtl klub rendőrség autópálya csekk kívül állami bírság felszólítás határozat fizetési házon kezelő

A bejegyzés trackback címe:

https://etniez.blog.hu/api/trackback/id/tr842791904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rosal 2011.04.02. 18:09:18

hát ez az! mi a tanulság? Hogy a média ereje kell, hogy vmit jogállami szinten elintézzenek? EU elnökség meg a f...m, azt nekik.

D4D 2011.04.03. 06:48:19

Kiváncsi vagyok, ha a z RTL-Klubot nem érdekelte volna, akkor mi lett volna a sztori vége.

Van egy sejtésem, hogy nem Happy End.

titan 2011.04.04. 15:27:30

félreértetted a karjelzést? azmeghogy? milyen karjelzés volt az?
viszont grat, csak szomorú, hogy - mint ahogy rosal és D4D is írta - a média ereje kell, hogy valami normálisan rendeződjön.

Agi001 2011.07.21. 15:56:27

Én is hasonlóképpen jártam a napokban, az én ügyem még csak ott tart,hogy próbálom beszerezni az igazolást. Karjelzést én nem érthettem félre, mivel megálltam megkérdeztem és azt mondta a rendőr, hogy Budapestig ingyenes a pálya a terelés miatt. Kíváncsi vagyok, hogy a média nélkül mire is fog haladni a dolog!

Etniez 2011.07.21. 17:25:18

@Agi001: Sok sikert kívánok, de fizesd be a kisebb összegű csekket és utána menj reklamálni. Mi itt hibáztunk főleg.
süti beállítások módosítása