HTML

Élet kétkeréken

Motorozással, VTR250el kapcsolatos élményeim, véleményem. A motorom fogyasztási- és kiadási naplóját itt tudod nyomon követni: http://www.spritmonitor.de/en/detail/386778.html

Költségfigyelő

A motorom fogyasztási- és kiadási naplóját itt tudod nyomon követni:

http://www.spritmonitor.de/en/detail/386778.html

Friss topikok

  • nagyapa54: Szia elég régi poszt már dehátha aktuális még keresek a Honda vtr 250 re hátsó csomagtartó konzolt... (2023.02.26. 10:32) Shad SH45
  • Powerslave: @Etniez: Jelentem, a motorka sikerrel visszakerült az útra, bár még erősen gyengélkedik. A szerelő... (2015.08.01. 14:43) Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész
  • Etniez: @Powerslave: Soha nem terveztem véglegesnek a kivándorlásomat. Nem sokára meglesz a brit állampolg... (2015.05.30. 15:11) Újabb gumicsere
  • p3z: Ha esetleg érdekel van replacement controller az Ebayen, illetve találtam két DIY megoldást is. (2015.05.02. 17:21) Markolatfűtés 2

HTML doboz

Gumi kálvária

2011.10.20. 15:13 Etniez

Az ígért gumi beszámoló sokáig váratott magára, most ejtem meg.

A felszerelés óta furcsán kezdett viselkedni a motor, bár ennek az elején nem tulajdonítottam nagy jelentőséget. Gondoltam, új guminak be kell kopnia. Pár nap múlva a zavaró jelenség nem csökkent, erősödött.

A probléma leírása: a motor 40-60 között iszonyatosan, ritmikusan rezgett. Ez a rezgés változott, ha változott a sebesség, fordulatszám vagy a sebességi fokozat. A rezgést a lábtartón és az ülésen lehetett nagyon érezni. Visszavittem a Dream-be, ahol a gumi cserét elvégezték. Ott megállapították, hogy a gumi jó, szerintük a láncszett a hibás. Mivel nem tudtak időpontot adni két héten belülre, ezért a Szallerbeckhez vittem a motort. Volt gyári láncszettem, ezért csak a szerelés költségét kellett állnom. Szóval a gyári láncszett 23000 km után cserés lett, bár szerintem még nem kellett  volna. Igazam lett, nem oldotta meg a problémát. Rezgés, ideges viselkedés megmaradt.

Itt már biztos voltam benne, hogy a gumi okozza. Igen, de melyik? A tippem a hátsó kerékre irányult, mivel a hajtás változása megváltoztatja a rezgést is.. szóval a hajtott kerék.

24000-es szervizt a Dreamben ejtettem meg, kértem hogy cseréljék vissza a hátsó gumit. Sajnos már kidobták. Pech. Mivel nem akartam egy hónapon belül két szett gumit venni a motorra, ezért használt gumi után néztem.

Időpontot beszéltem a Kékholdas srácokkal, nekik volt egy 90%-os Metzeler Lasertec 130/70-17 méretben. Igaz, hogy eggyel kisebb , mint az enyém de próbának jó lesz. 20 perc alatt végeztek a cserével (füzetből kinézték a meghúzási nyomatékot is!), majd jött a teszt.

Siker, remegés elmúlt, visszakaptam a motort.

Most egy Michelin Pilot Active van fent elől (110/70-17), hátul egy Metzeler Lasertec (130/70-17). Normál utcai használatnál nem vettem észre nagy eltérést, de később bejelentkezem még. A Kékholdnak beírhatunk egy nagy piros pontot, korrekt szerviz, reális árakkal, normális szerelőkkel.

Szólj hozzá!

Címkék: active michelin 24000 láncszett metzeler lasertec

A bejegyzés trackback címe:

https://etniez.blog.hu/api/trackback/id/tr513317696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása