HTML

Élet kétkeréken

Motorozással, VTR250el kapcsolatos élményeim, véleményem. A motorom fogyasztási- és kiadási naplóját itt tudod nyomon követni: http://www.spritmonitor.de/en/detail/386778.html

Költségfigyelő

A motorom fogyasztási- és kiadási naplóját itt tudod nyomon követni:

http://www.spritmonitor.de/en/detail/386778.html

Friss topikok

  • nagyapa54: Szia elég régi poszt már dehátha aktuális még keresek a Honda vtr 250 re hátsó csomagtartó konzolt... (2023.02.26. 10:32) Shad SH45
  • Powerslave: @Etniez: Jelentem, a motorka sikerrel visszakerült az útra, bár még erősen gyengélkedik. A szerelő... (2015.08.01. 14:43) Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész
  • Etniez: @Powerslave: Soha nem terveztem véglegesnek a kivándorlásomat. Nem sokára meglesz a brit állampolg... (2015.05.30. 15:11) Újabb gumicsere
  • p3z: Ha esetleg érdekel van replacement controller az Ebayen, illetve találtam két DIY megoldást is. (2015.05.02. 17:21) Markolatfűtés 2

HTML doboz

Szivargyújtós töltő beszerelése

2011.08.13. 12:53 Etniez

Az Indexen található VTR250 fórumból emelem át Pierke mestermunkáját:

Történet ott kezdődött, hogy van egy Samsung Galaxy S-m, és ezt szerettem volna olcsón 'motoron is használhatóvá' tenni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

Ehhez első lépésként vettem egy GPS tartót. Ez 5500 Ft volt /írok árat, hátha tervez valaki más is hasonlót, de csak a rendeset../

Ebben benne volt maga a tartó és a konzol is, szerintem így 'szettben' nem volt rossz vétel még a netes árakat viszonyítva sem, bár kitudja.. (Fel is szereltem ahogy kell.)



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(TIPP: kicsit 'lejjebb' lévő szögben fogassuk fel, így más a fénytörés és nem zavar annyira a napfény)

Viszont itt nem ér véget a történet, mivel a szegény telefon nem bír túl sokat, ezért vettem egy autós töltőt, amit annak rendje és módja szerint átalakítottam (azért, hogy ha kell autóban is lehessen használni.. hátha kategória..) Ez 1000 Ft volt.

(szükséges dolgok: vezeték, lehetőleg két különböző szinű (piros/kék.. stb); saru (sima és 'nyerges'); kapcsoló; pillanatpáka, ón, fúró, egyéb szerszám)

Nem volt nagy munka, 4-5 perc alatt megvolt..

végeredmény:
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Majd következett a bekötés, és a kapcsoló rögzitése. Na de nekem szükségem volt egy kapcsolóra is, mert nem akarom állandóan széthúzgálni, meg am is műszaki ember legyen találékony. ;) Én épp jó helyet találtam neki (kapcsolót nem nagyon szabad se meleg se (esős időben) 'vizes helyre' rakni).. idom fogató csavar alá is tettem 1 alátétet így nem feszül az idom, (ráadásul a kapcsoló peremes, így még be is akadt az idomba.. szal fix lett) illetve pont ott van 1 kötegelő ezért a kapcsolót oda fogattam. Végül figyeljünk a kábel megfelelő rögzitésére, én annyira nem fogattam oda, a 'vége' sem mozog menet közben sem, illetve nem befolyásolja egyik irányba sem a kanyarodást (megfelelő mennyiségű kábelt kell neki hagyni). Ezek után már csak össze kell kötni, és mehet is.

Végeredmény pedig egy 6500 Ft-ból kihozott (+ hozzá vett/talált/műhelyben lelt kapcsoló, vezeték.. ennek összértéke max 500ft, tehát még így is 7000Ft), vizálló kapcsolható töltővel rendelkező GPS tartó. (És a 'GPS-em' még erős napfényben is látható.. ma kipróbáltam végre jóidőben is).

Szólj hozzá!

Címkék: usb samsung gps töltő tok s kapcsoló galaxy beszerelése

A bejegyzés trackback címe:

https://etniez.blog.hu/api/trackback/id/tr953150719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása