HTML

Élet kétkeréken

Motorozással, VTR250el kapcsolatos élményeim, véleményem. A motorom fogyasztási- és kiadási naplóját itt tudod nyomon követni: http://www.spritmonitor.de/en/detail/386778.html

Költségfigyelő

A motorom fogyasztási- és kiadási naplóját itt tudod nyomon követni:

http://www.spritmonitor.de/en/detail/386778.html

Friss topikok

  • nagyapa54: Szia elég régi poszt már dehátha aktuális még keresek a Honda vtr 250 re hátsó csomagtartó konzolt... (2023.02.26. 10:32) Shad SH45
  • Powerslave: @Etniez: Jelentem, a motorka sikerrel visszakerült az útra, bár még erősen gyengélkedik. A szerelő... (2015.08.01. 14:43) Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész
  • Etniez: @Powerslave: Soha nem terveztem véglegesnek a kivándorlásomat. Nem sokára meglesz a brit állampolg... (2015.05.30. 15:11) Újabb gumicsere
  • p3z: Ha esetleg érdekel van replacement controller az Ebayen, illetve találtam két DIY megoldást is. (2015.05.02. 17:21) Markolatfűtés 2

HTML doboz

Tízezer!

2010.08.25. 20:02 Etniez























Pont a motor egyéves szülinapja környékén lett meg a tízezer. Valaki szerint sok, valaki szerint nagyon kevés. Szerintem pont elég :)

A „szerelem” még mindig tart, lássuk mi történt az első évben/első tízezer alatt.

Még mindig nem tudom mennyi a végsebessége, 130-at már mentem vele, utassal. Érzésre olyan 150-170 között lehet a vége, majd egyszer kipróbálom.

Első fékbetétet már cserélni kellett, hála a sok budapesti motorozásnak. Ezen kívül más alkatrész nem kopott el, gumik is legalább ennyit elmennek még szerintem. Lánc még mindig gyári állapotban, egy mm-ert nem nyúlt még. Tanksapka kicsit akadozik, ennek okát még nem tudom. A gyári izzót emelt fényű Tungsramra cseréltem, ez még nem égett ki és nagyon jó fényt biztosít.

Egy év alatt elhasználtam 324 liter (3,24l/100 km) benzint, kifizettem 103.912 Forintot benzinre, 27.650 Forintot kötelező szervizre. Kopóalkatrészekre (olaj, olajszűrő, fékbetét) 41.997 Forint ment el. Ezeken kívül befizettem még 6.910 Forintot kötelező biztosításra, 12.090 Forintot adóra.
Így könnyedén ki lehet számolni, hogy a VTR250 üzemeltetése amortizáció nélkül kb. 20 Forint/km.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://etniez.blog.hu/api/trackback/id/tr532247596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MotoPierre (törölt) 2010.09.02. 13:23:12

helló

Nekem is van egy ilyen motorom 2010.07.17 óta. Cikked melyben tesztelted a fehér 'kisvétéert' nagyon bejött, mondhatni megnyerő külseje után ez lett a második indok amiért kellett nekem is egy ilyen.

(Magyarul: Első (és azóta is egyetlen!!) normális teszt volt, az interneten, köszönöm.)

Széles utat!

Etniez 2010.09.03. 06:36:33

Szia!

Örülök, hogy tetszett a teszt. Szerintem is szarok a netes tesztek, van egy olyan érzésem, hogy egy sablonra írták őket.

p3z 2010.09.05. 12:46:17

Csatlakozom az előttem szólóhoz. Engem is a Te cikked győzött meg, hogy bőven elég lesz a negyedliteres V-Twin, és nem kell a 600-as CBF600N, pedig csábított az ABS is.

Etniez 2010.09.05. 20:52:41

Jutalékot fogok kérni a Hondától :)

p3z 2010.09.05. 21:27:55

@Etniez: Azért azt majd ne említsd nekik, hogy miattad az olcsóbb modellt választottam! (o:
süti beállítások módosítása