HTML

Élet kétkeréken

Motorozással, VTR250el kapcsolatos élményeim, véleményem. A motorom fogyasztási- és kiadási naplóját itt tudod nyomon követni: http://www.spritmonitor.de/en/detail/386778.html

Költségfigyelő

A motorom fogyasztási- és kiadási naplóját itt tudod nyomon követni:

http://www.spritmonitor.de/en/detail/386778.html

Friss topikok

  • nagyapa54: Szia elég régi poszt már dehátha aktuális még keresek a Honda vtr 250 re hátsó csomagtartó konzolt... (2023.02.26. 10:32) Shad SH45
  • Powerslave: @Etniez: Jelentem, a motorka sikerrel visszakerült az útra, bár még erősen gyengélkedik. A szerelő... (2015.08.01. 14:43) Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész
  • Etniez: @Powerslave: Soha nem terveztem véglegesnek a kivándorlásomat. Nem sokára meglesz a brit állampolg... (2015.05.30. 15:11) Újabb gumicsere
  • p3z: Ha esetleg érdekel van replacement controller az Ebayen, illetve találtam két DIY megoldást is. (2015.05.02. 17:21) Markolatfűtés 2

HTML doboz

Kínai robogó!

2008.07.16. 18:21 Etniez

 Kínai robogó vásárlása előtt fontoljunk meg pár dolgot. Az ár a fontos, vagy a megbízhatóság?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tudomásul kell venni, hogy a hazai hipermarketekben és barkácsáruházokban kapható kínai robogók közel sincsenek egy technikai színvonalon a japán, olasz vagy koreai példányokkal.

Tudomásul kell venni, hogy nagyrészt azoknak a kínai termékeknek elfogadható minősége, amelyek nem kínai minőségellenőrzésen esnek át a forgalombahozatal előtt. Na, a robogóik nem ilyenek.

Azokat összedobálják egy futószalagon. Valószínűleg egy cél lebeg a szemük előtt, mindenkinél olcsóbbnak kell lenniük. Ennyi. Ez a cél. Megbízhatóság? Anyagminőség? Nem érdekes. Az ár, az a fontos.

Olyan bagatell hibáik vannak, hogy csuda. Lecsúszó csövek, maguktól elrepedő műanyagok, szétmenő tömítések. Ezekről hallani a legtöbbet. Egy hozzáértőnek nem okoz gondot a legtöbb probléma orvoslása, de nem mindenki ért a motorhoz. Ők csak azt tapasztalják, hogy az előbb még vígan haladó robogó egyszer csak megáll, és nem megy tovább. Hiába az önindító, hiába a berúgókar, nem röffen be. Pedig lehet, hogy csak lejött a karburátorról egy cső. vagy bedugult a benzintank szuszogója.

Sokat olvasni neten "Yamaha-licenszes" robogókról. Vagy "Honda-licenszesről". Na ilyen nincs. A történet annyi, hogy egy csapat kínai mérnök a lehető legjobban lekoppintotta egy japán gyár termékét. Néhány alkatrész akar lehet csereszabatos a robogón, de a "licensz" ennyiben ki is merül. Ez közel sem jelenti azt, hogy ha valami tönkremegy a kínai robogóban, akkor találsz hozzá alkatrészt. Általában pár centi, pár milliméter, de nem passzol. Ez van.

Én személy szerint senkinek nem javaslom ezen robogók megvásárlását, hiszen 150.000-200.000 Forintért lehet venni jó állapotú, használt robogókat. Japánt, olaszt, koreait. Használt robogó vásárlásnál se kell semmit elhinni, de ez egy másik post tartalma lesz egyszer.

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://etniez.blog.hu/api/trackback/id/tr34571366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZzzZ 2008.10.15. 10:49:50

Kína és Tájföld térségéből az egyetlen megbízható márka a Kymco. Honda alapokon nyugszik, a Honda minőség-ellenőrző rendszerét vették át, és fejlesztették tovább, és a Honda a Kymco cég részvényeinek 30%-át tulajdonolta sokáig, míg vissza nem vásárolta magának a Kymco.
A kíni 50-es 4T blokkok mind kymco koppintások több-kevesebb sikerrel.

Motowellről meg sok kereskedő azt hangoztatja, hogy így meg úgy magyar fejlesztés, tervezés.. Na ez úgy ahogy van badarság! Egyszerűen a magyar "fejlesztő" (bagó motors) megrendeli a kínai alkatrtészeket, amik még mindig csak részben kompatibilisek a yamaha blokk alkatrészeivel, és összedobálja(szó szerint!). Ha gond van a motorral és visszaviszi a vevő, akkor az eladó szétteszi a kezét, mondva: mit várt tőle a kedves vevő? ez kínai!!

kis Chine 2008.11.19. 21:43:44

Robogómat 2005 őszén vásároltam motorkerékpár kereskedőnél mindent mondtak ezekről a motorokról amit ellehet képzelni. Még a sokat szidott Riga motorokat is többre bebecsülték.
Körbejártam sok motorkereskedőt agyondicsér nyugat európából behozott lefutott motorkerékpárokat árultak drágábban mint amiért én vettem a kis kínait. Sok motoron erősen megkopott első féktárcsa olaj sáros motorblokk mely motor szétszedésére utalót. A kereskedők pedig váltig állították, hogy ezek a motorok nem lettek megbontva. Ezek a motorokat akkor 240-300eFt árulták. Ha használt motor mellett döntöttem volna dörzsölték volna a markukat mert másnap már úgy is menni kellett volna valamilyen alkatrészért. Aztán úgy döntöttem megveszem a kis kínait, jól döntöttem azóta motorikusan csak olajcsere volt motoron egyetlen egy csavarhoz sem nyúltam, kivétel az olajbetöltő és olajleengedő csavarokhoz. Futóműn láncfeszességet állítottam, a hátsó kerékben belsőt cseréltem defekt miatt, láncvédő csavarjain és 4. sebesség jelzőizzó kiégett, ezeken kívül minden alkatrész eredeti. Tisza gáton járok vele legtöbbet megállás nélkül. A nyaralóm 40km távolságra van lakásomtól. 8500km futottam le vele. A hátsó kerékre most kel vennem köpenyt, mert közepe teljesen simára kopott. Magam tartom karban a kis kínait, ismerőseim mindenki dicséri milyen szép öblös hangja van 4 ütemű motornak idegenek meghallják felfigyelnek milyen robogó közeledik. Elől 17x2,25 hátul 17x2,5 köpenyeken gurul ezért igen jó az úttartása, jól lehet dönteni. Műanyag burkolat elfogadható minőségű inkább az a baj sok motorgyár ugyanazt a mü. elemet használja motorjai burkolásához így felerősítésnél egy két fület megkellet erősíteni. Ennyi az Én robogóm története.
Végezetül egy nagyon idős bácsi idézetét leírnám, kisöreg múltszázad 30-as éveitől motorozott 2000-ig " nincs rossz motor csak rossz gazdája"

orienter 2009.08.09. 09:26:12

@kis Chine: Valóban jók a tapasztalataim a koppintott kinai motorokkal kapcsolatban nekem is mint azt a Tc. leirta.SAJNOS a kijelölt? szerviz teljes kudarccal járult. A tulajdonos elfogadhatatlan hozzáállása miatt valamint a fia szakértemének hiányában a láncfeszitési művelet a csavarok megszakitásával végződött.Ezek után a hátsó fogaskerékrögzitő csavarok kilazultak mert a lánc feszitése nem volt fixálható.Ezt a problémát egy 20 perces szereléssel az országuton sikerült megoldanom, de kettő db. láncfeszitőt kellett vásárolnom az eset után 1000.- forintért.A LEG-nagyobb gondom a szelepek beállitása volt:a szervizes beállitása után 1500 km-ig nagyon szépen müködött a motor, de 3-4 hónap múlva a motorból egyre erőssődő csattogás hallatszott főleg meleg állapotban.Mint kiderült a pontos 0,05-ös szelephézag beállitás ezt a problémát is kiküszöbölte a motor csörrgö csattogó hangja megszünt.Első olajcserénél egy O gyürüt kellett még kicserélni mert az olaj "levelt" a blok alján.Jelenleg a meghajtó-fogaskerék gumiágyainak a cseréje várható mert megnőtt a holtjátékuk. 3000.- forintért vásároltam a négy darabot és cseréjükkel különösebb hiányosság nem tapasztalható a motoron.Kálváriám azonban csak a közelmúltban értvéget a benzincsappal kapcsolatban:tavaly eltörött a benzincsap karja az én hibámból és a szerviz hazudozásai miatt csak most tudtam kicserélni azt.Teljesitményével futásával meg vagyok elégedve összeszerelése is elfogadható keveset fogyaszt és ha jó a garanciális szerviz akkor különösebb gond nincs a motorral az első év elteltével.Az erőss szélben sajna a negyedik fokozatot nem szereti de ez kis lóerő miatt érthető dolog ekkor nagyon megemelkedik a fogyasztása is.Szeretném felvenni a kapcsolatot a márkatársakkal: MEX - SAHARA Serpa Nevada Strom és a hasonló 4 ütemü kinai robogó tulajdonosokkal./orienter/

mzma407 2009.10.15. 10:24:19

@orienter: Hello, nekem Sherpa MEX-em van, 2005 -ben vettem, azóta 4500 km-t mentem vele.Sajnos a szolnoki szervízben nagyon fanyalogva és savanyú képpel állt hozzá a gyerek, így többet oda nem mentem hanem saját magam cserélem az olajat és végzem a szervízelést.Különösebb baj nem volt még a kis motorral , kivéve:
- új korában deformálva volt az első gumi, gondolom levegő nélkül állt a raktárban sokáig, és nem tudta a gumis sem helyreugratni a def-tt részt.Szervízben cserével javítva (komplett első kerék, a boltban ez volt az utolsó pld. s mivel már ki volt fizetve, el kellett hoznom)
- a csavarkötések átvizsgálásánál észrevettem hogy a h.lánckerék felerősítése laza,a bizt. alátét a 3 csavarra csak 1(!) helyen volt ráhajtva.
- a fényszóróban az izzók foglalata ferdén van belepréselve a műa. házba, ezért felfelé világít és a szab. csavar sem segít.Mikor elvittem a szolnoki szervízbe, a gyerek csak nyávogott, hogy mé' vettem ilyen szemetet, stb.Nem volt hajlandó cserealaktrészt rendelni, már csak azért se, hadd tanuljon a paraszt.Egy laposfogóval elkezdte ütögetni a műa. házat, n a ekkor voltam nála utoljára.
- a csereként kapott első keréken a féktárcsa "hullámos", síkoltatni kellett.
Minden másban meg vagyok elégedve, nagyon jól megy, igaz 50-55-nél gyorsabban nem is szeretek menni a szél miatt.Fogyasztása eleinte 1.8,most 1.55l/100km, de mértem orsz.uton 1.33-t is.Alapjába véve jó konstrukció (japán koppintás) kicsit gyenge kivitelezésben, rideg zörgős műanyaggal kombinálva.A tokozott lánc és a 4ütemű motor meg a hagyományos sebváltó hosszú élettartamot sejtet, eddig probléma nem volt.Jó megjelenés, jó hang, nem tudok úgy megállni parkolóban v. bezinkútnál hogy vki ne érdeklődne a moci iránt.Persze nem egy japán gép de ennyi pénzért sztem megérte.Mindössze egyszer nem indult, a második év tavaszán a téli leállás utáni első próbálkozásnál, de a porlasztó kitisztítása után azonnal pöcre beindult,egy tapasztalattal több, később ilyen gond nem volt.Az aksit 2szer töltöttem, sajnos nagyon rossz az elhelyezése, nehezen férni hozzá.Kis odafigyeléssel jó motor válik belőle, meghálálja.
Neked mik a tapasztalataid?

mzma407 2009.10.15. 10:30:35

Tettem fel avatar-képet

bazskucika 2010.04.27. 07:24:43

@orienter: hello!
Én most vettem egy Mex Saharát, gondom vele az, hogy állás után-akár ha csak egy órát áll-elég nehezen-kb 10 percnyi szivatás, rúgás után indul.Azt mondták azért, mert bejáratós. Mit szólsz ehhez?

jimmymoto 2006 2010.05.01. 22:48:36

Üdvözletem!
Hozzám került egy Mex sherpa 49ccm 4 sebességes.
110 a vége!Full gyári Nem értem miért irják csak 55-öt megy.
Viszont Ha kiveszem az akksit Nincs szikra.
Normális ez?
Ill ha merül az akksi akkor 60 nál leszabályoz. lehet azért van igy megoldva ne legyen a tekercs tulterhelve?De van egy 110ccm Pitbikéje a fiamnak
Abban ugyanez a motor van az akksi nélkül is ugyanugy megy szóval nem értem.ha valaki tud infot megköszönném.

Pufibá 2010.06.20. 14:44:53

A Trabant is jó volt Nektek,gratula!
Az egyiké 110-et megy 49ccm-el,a másik 4 év alatt 4500km-t tett meg vele,stb.
A Japan,Olasz robogóknál 30-50 000km környékén szokták ellenőrizni a motorblokk állapotát,addig hibátlanul elmegy.Ja,hogy a kereskedő visszapörgeti 5-15 E km-re az egy dolog.
Motorszerelő,vagy hozzáértő vajon miért nem vesz kínait?
A műanyagok meg a legsilányabb törő,repedő ezeken.
Gratula!

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.06.20. 18:30:26

Én sem értem, hogy mi visz rá valakit egy olcsó kínai robogó megvásárlására.

Nekem mikor kismotor kellett, nem is volt kérdés, Simsont vettem.
Igen patent szimók vannak, csak körül kell nézni. Már ha valakinek nem telik vagy nem akar sokat költeni motorra.

Az a felfogás is érdekes, ami a kínai robogósok körében gyakran olvasható a neten:

"már 2300km van benne és semmi baja, én nem értem, miért szídják"

vagy

"4 éve itt áll a garázsban és nem kopott szét"

Csak tavaly a simsonommal 16e km-t mentem, hiba nélkül. Ja, nem. Gyertyát cseréltem.
Aztán eladtam, mert lett jogsim nagyobbra.

Nekem nem volt kínai robim. A boltban tetszetősek sokszor és az áruk is csábító.
Az viszont biztos, hogy a kínai motorgyártás is fel fog fejlődni pár éven belül. Nem kell sokat várni és minőségi motorokat is fognak gyártani.

muhat 2010.07.28. 19:50:44

Hi
Kíváncsi leszek mit tud egy ilyen. Valószínűleg mex sherpa, vagy sahara lesz a kiválasztott tesztjármű. Én egy év alatt kb 50 erez kilométert teszek a motorba, a kymco agility jól szerepelt ennyi km alatt. Szeptemberben ráülök, és majd meglátjuk. Ja és eddig egy japán motorom volt egy yamaha bws, ami közel nem tudott annyit.

Etniez 2010.07.28. 22:04:25

"Bomc válasz | megnéz | könyvjelző 2010.07.28 21:51:48 © (189580)
fél éves kinai szar
azé ment tönkre a gyertya mert nem működött szoval ezt máshogy nem tudom mondani
mindig ráégett valami fekete szar korom vagy mi a f@sz
ugyhogy vettem bele mégegyet
de már ezzel is baj van
hulladék egy szar ez a robogo alig várom hogy meglegyen a jogsim és kocsit vegyek és megszabaduljak ettől a szartol
csak tudja eladni vagy az is lehet hogy fogom és felgyujtom valahol a p*csába
még egy évet se bir ki hulladék kib@szott szar"

forum.index.hu/Article/viewArticle?a=102259622&t=9001951

muhat 2010.08.05. 01:09:44

@Etniez: a karburátor beállításaival lesz a hiba, ha az égés nem tökéletes. nézd meg kap-e elég levegőt, vagy milyen állapotban van a lkégszűrő, stb

kis Chine 2010.08.28. 18:08:39

@bazskucika: Üdvözletem!
Kicsit későn írok a hibára.
Keres egy tiszta belsejű vérnyomásmérő pumpát, A motor karburátoron a felső túlfolyó gumicsőbe a gázkar maximális ráhúzása közben 4-szer pumpálj levegőt. Önindítóval vagy berugókarral történő indításnál garantált az indítás.
Régen öreg motorok karburátorán volt szerelve kézi pumpa melyet megnyomkodva benzint pumpáltak a szívótorokba és így indultak az öreg Pannóniák, Jávák, Csepelek.

kis Chine 2010.08.28. 19:12:51

@Csumpi Hálidéj: Tiszteletem!
Simson motorok nagyon jó konstrukciójú motorok mai napig. Sajnos már régen nem gyártják hála sok alkatrészt lehet kapni hozzá ezek közül vannak kiválóak és csapnivalóan rosszak. Sokan nem a legjobb alkatrészekből, sufni tuning módjára újítják föl, és ezeket a motorokat árulják cpécin fel újított motoroknak.
Válasz mért vesznek inkább uj kinai motort mint én is.
Körbejártam sok motorkereskedőt agyondicsér nyugat európából behozott lefutott motorkerékpárokat árultak drágábban mint amiért én vettem a kis kínait. Sok motoron erősen megkopott első féktárcsa olaj sáros motorblokk mely motor szétszedésére utalót. A kereskedők pedig váltig állították, hogy ezek a motorok nem lettek megbontva. Ezek a motorokat akkor 240-300eFt árulták. Ha használt motor mellett döntöttem volna dörzsölték volna a markukat mert másnap már úgy is menni kellett volna valamilyen alkatrészért.

Honda autós 2010.10.18. 15:43:30

Én maradnék a japán minőségnél! És ha már Honda, akkor egy minőségi szerviz se árt ( honda-auto.hu ). Én mindig velük nézetem meg a járgányt és mindig korrekt, minőségi munkát kapok cserébe.

Darth Brick 2011.04.16. 11:09:00

Az én örökségből származó mex sherpámnak egy baja van: valami elmebeteg épp csak beszórta összerakásnál a karburátortömítést, ezért becsípődött, ott eresztett, megbütyköltem, három évig bírta, megint szivárog. Lehet ilyent venni valahol? fentebb írta valaki 110-t megy. uh enyém "csak 75-öt" igaz szerintem a karburátor falsra dolgozik(dolgozott, tegnap újrabütyköltem a tömítést, azóta nem tudom, alapjárat már elment, úgyhogy most máshonnan biztos nem szív levegőt), 60-65-el járok vele. Gumit kellene cserélnem mert ez nem kopik, csak keményedik. van benne 4000 km, de szerintem nemigen kopott, viszont csúszik mint a régi matador.

Yamahás 2011.10.09. 18:25:07

Szevasztok!A magam tapasztalata alapján csakis használt Japán v. Olasz motort vegyetek!! Nyolc éve járok egy Svájcból behozott Yamaha Beluga 125 c-vel,a szervízkönyve alapján 21000km volt benne,én a nyolc év alatt 24000 km-t mentem vele,csak évente cseréltem az olajat a motorba és váltóba,ill.2x cseréltem gyertyát,és ennyi!!!!!!!!!!A dobfékek jól működnek,hozzá sem kellett nyúlnom még!!!70-80km/h az utazója,előzésnél 100-ig gyorsul,igaz csak párszor mentem ennyivel.Most lesz esedékes a görgők és a szíj cseréje,/8 év után először,még Svájcból történő elhozatalakor a kereskedő szervíze MOTO-ROHR bónuszként a vétel előtt lecserélte/aztán megint mehetek vele jó pár évig.A jármű akkori vételára egy akkori kínai robogó új árával egyezett meg,tehát nem vitás mi a jó vétel.

Taurista robogós 2011.11.18. 17:32:23

Lehet,hogy én szerencsés vagyok és a szomszédom is. Nekem egy tauris sambám van 9200km-rel a szomszédomnak tauris fuego 11800km-rel ez idő alatt mindketőnk gépe hibátlanúl működik. Azaz nekem egyszer volt egy olyan problémám,hogy 1 hét állás után kb:10-15 rugás és 3x-i önindítózás után indult,a szomszédomnak egy karburátor dugulása volt 2000km után.

Ja és ugyanaz a minarelli blokk van benne mint a legtöbb japán és olasz robogóba.(gondolkozzunk már! Az ilyen olcsó robogókat gyártó cégnek nincs annyi pénze,hogy saját fejlesztésü blokkott tervezzen és le gyártson,inkább megvásárolja a minarelli-től mint a legtőbb motorgyár.) Annyi hátulütője van a dolognak,hogy azek a cégek nem kompletten összeszerelten veszik a minarellitől,hanem ők rakják össze és ott spórolnak a csapágyak,szimeringek,ékszíjak,stb... rovására.De első motorfelújítás után az okosabb robogósok mindent eredeti minarelli cuccra cserélnek.A gumi abroncsokon is sokat spórolnak nem 10-12eft os gumikat dobnak alá kerekekként hanem valami olcsó noname márkáju 2eft-os gumikat.(1000-motoron már ott is 20milliót spórolnak)

Mindent egybevéve a lényeg ha idővel mindent kicserélgetünk jó minőségü alkatrészekre akkor is kijövünk fele annyiból mint ha vennénk egy olasz vagy japán robogót.Az ár-érték arány 4-5év mulva ugyanott van mint egy japán/olasz robogónál,a vételár 30-40%-áért lehett eladni.

kecskebeka 2012.06.13. 16:35:00

Ingyen kaptam egy kínai robogót Yiying típusú na még-egyszer ingyen sem kéne most 10 éves ebből 8 at állt nem lehetett alkatrészt kapni hozzá nagy nehezen sikerült de csak ezután kezdődtek a bajok értek egy kicsit a robogókhoz volt egy pár amit tudtam magam megcsináltam kezdődött azzal hogy egyszerűen nem volt szikra gyertyacsere majd gyújtó kábel trafó végül teljes alaplap végre lett szikra ezután a lendkerék szegecsei engedtek el mondanom sem kell az új alaplapot el is intézte ezután csak újra lett tekercselve nem tudtam hogy miért nem megy rendesen kiderült hogy nem jó ékszíj van benne kapott egy új ékszíjat ezután már elég jó volt a végsebessége de csörgött mint a csörgő kígyó kapott egy új variátórt csörgés megszűnt és csodák csodája tudtam menni vele 700km et javítás nélkül de közben egyre gyengült ki kellett vennem belőle a légszűrőt csak akkor ment a szívó csonk elrevűlt és megrepedt kapott ujjat de így is fulladt közben sikerült a henger fejben a gyertya menetet megszakítani mert egy gyertya cseréhez szinte képtelenség hozzá férni és rosszul kapott bele most nem lehet meghúzni így nincs igazán kompresszió nagy nehezen be indult de egy kereszteződésnél le állt azóta nem indul most itt tartok és azon gondolkodom hogy felgyujtomaz egészet egy rakás pénzt költöttem rá és még mindig egy szar rakás az egész egyébként a japánoktól sem kell elájulni volt egy honda pál om hasonló mint a kínaiak egy nyarat nem lehetett végig motorozni vele a suzuki adres ról nem is beszélve viszont a kis jog om mindig jó volt szóval japánba is van szar de kínába csak az van mindenkit lebeszélnék róla

Annapanna007 2012.07.14. 20:01:16

@kecskebeka:
Én szeretnék az enyémhez alkatrészt, burkolat, stb, de sehol sem találok.Tudnátok segíteni? Nagyon megköszönném.De alkatrésznek eladó yiying is érdekelne.

Annapanna007 2012.07.14. 20:05:36

@Annapanna007: Az én motorom motorikusan kifogástalan, de esztétikai gondja van,amióta a párom felborult vele.

waplaci 2012.07.20. 18:37:37

Kínai, japán, olasz vagy a bevált német technika?
Aki használtat vesz az tudjon rá, hogy szerelni kell. Ezen felül aki új kínait, az is. csak azoknak ajánlom akik nem riadnak vissza az olajfoltos kezektől és a szerszámoktól.
Nekem egy Mex panamám van, szalonból (importőrtől). 0Km esen vettem 1600Km után már megismertem minden rigolyáját.Van egy pár. Kb mint a régi szocimotorok.Miután hazaviszed nézd át minden csavarját akkor nem ér meglepetés.
A helyi szerviz(Debrecen), egy kalap... Elemi dolgokkal nincs tisztában és iszonyat drága.Tehát a garancia inkább átok mint haszon.
A hangja tényleg feltűnő, de a többi kissé elmarad a drágább társai mögött.Max 70 és 2,5l a fogyasztás.A tank 3liter(ami kb 2,6) a tartalék okozhat meglepetéseket, ami egy kis darab csővel kiküszöbölhető.Alkatrész van, bár van mikor rendelni kell.
Összességében mindegy mit veszel előbb utóbb úgyis ugyanannyiba kerül.Megbízhatóság szempontjából ha karban van tartva a kínai is tökéletes.

Annapanna007 2012.09.21. 23:01:49

Sajnos az enyémhez még nincs burkolat, pedig sok helyen érdeklődte.
Hát ez van.
süti beállítások módosítása