Nagyon bevált a gyári fékbetét, ezért amikor elkopott, ismét azt akartam beszerezni. Angliában élek, ezért itteni Hondánál rendeltem meg a betétet, hamar meg is kaptam.
A magyarországi betétektől eltérően ez kékre volt festve (otthon szürke színű az egész), de mivel a Honda küldte, azt hittem ugyanolyan lesz. Hát nem lett. Nem akart fogni úgy, mint régen. Kellett neki egy pici idő, amíg harapni kezdett, hidegen olyan volt, mintha egy fadarabot szorítanék a tárcsákhoz, ez pedig nem megengedhető. Az elején azt hittem, hogy csak össze kell szokni a tárcsának és a betétnek, de 1000 km után már úgy éreztem, hogy a türelmi idő lejárt.
Gondoltam egy merészet és Brembo sinter betétet rendeltem.
Az én megállapításaim:
1. Tényleg sokkal jobban fog és szinte azonnal harap
2. Nem eszi jobban a tárcsát (7000 km után merem ezt kijelenteni)
3. Legalább ugyanolyan tartós, mint a gyári
A tippem az, hogy gyári VTR250 is Nissan sinter betéttel van szerelve, szívesen venném, ha valaki küldene egy képet vagy információt erről.
Most ez van bent: