Motorozással, VTR250el kapcsolatos élményeim, véleményem.
A motorom fogyasztási- és kiadási naplóját itt tudod nyomon követni: http://www.spritmonitor.de/en/detail/386778.html
Költségfigyelő
A motorom fogyasztási- és kiadási naplóját itt tudod nyomon követni:
@Etniez: Jelentem, a motorka sikerrel visszakerült az útra, bár még erősen gyengélkedik. A szerelő szerint az egy éve ülő benzinen van megsértődve, így remélhetőleg hamarosan összeszedi magát, a hardver viszont már elvileg rendben van (az olajnyomás/vízhő riasztás egy magát megadó kábel műve volt).
@Powerslave: Soha nem terveztem véglegesnek a kivándorlásomat. Nem sokára meglesz a brit állampolgárság, utána hazamegyünk kalandvágyból.
De nem biztos, hogy ott is maradunk, majd meglátjuk.
@p3z: Ha a gumira célzol, akkor azt nem én cseréltem, kézi erővel lefeszegetni eltartana egy ideig :) De a kereket kiszerelem bármikor.
Igazából ez elhatározás kérdése, az elején minden négyszer annyi idő, mint ha egy szerelő csinálná. Utána már eljutsz arra a szintre.
Nyugodtan kezdj neki, de mindig fotózz le minden munkafolyamatot, hogy később tud, mi hol volt. Szerintem 20-30 óra alatt megtanulható minden alap karbantartás és az az összes motoron alkalmazható majd. Érdemes megtanulni és megvenni a fontosabb szerszámokat, ha sokat motorozol vagy nem olyan vastag a pénztárcád.
Engem speciel érdekel is, motorszerelő suliba is fogok járni, ha visszaköltöztem Magyarországra.
Köszi, nem sokkal drágábban ajánlottak láncszettet szalonban, így nem éri meg a vesződséget szerintem. Nézegettem a Lings árait, nem nagyon éri már meg rendelni onnan a gyenge Ft miatt, sajnos.
Hmm, ha ez egyik nem akar működni a másik meg mindig 100%-on akkor átlagoljuk ki a kettőt, hátha úgy működni fog (o:.
Egyébként szégyengyalázat és csakazértismegjavítom.
l: bigbikemad.com/oxford-heated-grips-review.html
Esetleg megvan még a markolatfűtés leírása? Kapcsolási rajzra lenne szükségem.
Az enyémben valami tönkrement és most állandóan 100%-on fűt. A szalon azt mondta, hogy ez egy típushiba, nem javítható, újat kell felszerelni. Ez a részemről némi morcosságot okozott... Nem bírt ki négy évet, erősen limitált használat mellett.
Az a legszebb: anyagfáradás miatt azt mondta az oldalsztender, hogy köszi; tőből kitört.
Én meg pont a gép mellett álltam és szedelőzködtem.
Hirtelen azt sem tudtam, mi vágott földhöz.
Az alkatrészeket (sztender, bal első lábtartó konzol, kuplungkar) 20 alatt sikerült beszerezni bontottan, viszont az eset óta nem alszik ki az olajnyomás warning, és a sztender rugóját sem tudom otthon a helyére húzni, plusz valószínűleg kellene neki egy átnézés is ennyi állás után.
Sanszos, hogy a karbikat is ellenőrizni, állítani, szinkronizálni kell, és persze a műszaki is lejárt időközben, így azzal is vesződhetek majd.
Nagyon bízom benne, hogy azért összesen 50 alatt megáll a történet, mert az egész gép olyan 350-400-at ér, és gazdag sem vagyok perpillanat. A hazatrélerezés 13 ezres sarcát inkább bele sem számolom a sztoriba...
@Powerslave: Jaj, hogyan borult, milyen moci, mekkora a kár?
Igen, használok. Motullal kenem és tisztítom. Pont egy tisztítás után lett a baj. Letisztítottam és letakartam a motort, mert két hétig folyamatosan esett az eső. Zuhogott. Levettem a ponyvát és látta, az első rozsda pöttyöket, amelyek pár hét után teljesen ellepték a külső felületet. Ezek után még majdnem egy évet ment a lánc baj nélkül, végül egy szem megragadt.
Azóta sem értem, mi történt, máskor is volt már ennyit ponyva alatt, itt meg elég magas a páratartalom mindig. Talán jött valami sós-vizes eső vagy nem tudom...
nagyapa54 2023.02.26. 10:32:41
Bejegyzés: Shad SH45
Powerslave 2016.10.16. 16:07:15
Bejegyzés: 2. Alpok-túránk VTR250-el
Etniez 2016.10.03. 17:37:30
Bejegyzés: 2. Alpok-túránk VTR250-el
Powerslave 2016.10.03. 00:48:29
No lássuk..
Bejegyzés: 2. Alpok-túránk VTR250-el
Powerslave 2015.08.01. 14:43:01
Bejegyzés: Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész
Etniez 2015.05.30. 15:11:30
De nem biztos, hogy ott is maradunk, majd meglátjuk.
Bejegyzés: Újabb gumicsere
Powerslave 2015.05.30. 14:47:30
Bejegyzés: Újabb gumicsere
Etniez 2015.05.23. 12:51:58
Igazából ez elhatározás kérdése, az elején minden négyszer annyi idő, mint ha egy szerelő csinálná. Utána már eljutsz arra a szintre.
Nyugodtan kezdj neki, de mindig fotózz le minden munkafolyamatot, hogy később tud, mi hol volt. Szerintem 20-30 óra alatt megtanulható minden alap karbantartás és az az összes motoron alkalmazható majd. Érdemes megtanulni és megvenni a fontosabb szerszámokat, ha sokat motorozol vagy nem olyan vastag a pénztárcád.
Engem speciel érdekel is, motorszerelő suliba is fogok járni, ha visszaköltöztem Magyarországra.
Bejegyzés: Újabb gumicsere
p3z 2015.05.23. 09:46:59
Bejegyzés: Újabb gumicsere
Etniez 2015.05.02. 20:01:59
Bejegyzés: Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész
p3z 2015.05.02. 17:21:12
Bejegyzés: Markolatfűtés 2
p3z 2015.05.02. 16:50:21
Bejegyzés: Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész
p3z 2015.05.02. 16:47:36
Egyébként szégyengyalázat és csakazértismegjavítom.
l: bigbikemad.com/oxford-heated-grips-review.html
Bejegyzés: Markolatfűtés 2
Etniez 2015.05.01. 21:28:31
Bejegyzés: Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész
Etniez 2015.05.01. 21:27:47
Bejegyzés: Markolatfűtés 2
p3z 2015.05.01. 16:29:32
Mik a tapasztalatok az új láncszettről?
Bejegyzés: Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész
p3z 2015.05.01. 16:04:53
Az enyémben valami tönkrement és most állandóan 100%-on fűt. A szalon azt mondta, hogy ez egy típushiba, nem javítható, újat kell felszerelni. Ez a részemről némi morcosságot okozott... Nem bírt ki négy évet, erősen limitált használat mellett.
Bejegyzés: Markolatfűtés 2
Powerslave 2015.04.21. 16:34:20
Bejegyzés: Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész
Powerslave 2015.04.21. 16:32:48
Az a legszebb: anyagfáradás miatt azt mondta az oldalsztender, hogy köszi; tőből kitört.
Én meg pont a gép mellett álltam és szedelőzködtem.
Hirtelen azt sem tudtam, mi vágott földhöz.
Az alkatrészeket (sztender, bal első lábtartó konzol, kuplungkar) 20 alatt sikerült beszerezni bontottan, viszont az eset óta nem alszik ki az olajnyomás warning, és a sztender rugóját sem tudom otthon a helyére húzni, plusz valószínűleg kellene neki egy átnézés is ennyi állás után.
Sanszos, hogy a karbikat is ellenőrizni, állítani, szinkronizálni kell, és persze a műszaki is lejárt időközben, így azzal is vesződhetek majd.
Nagyon bízom benne, hogy azért összesen 50 alatt megáll a történet, mert az egész gép olyan 350-400-at ér, és gazdag sem vagyok perpillanat. A hazatrélerezés 13 ezres sarcát inkább bele sem számolom a sztoriba...
Bejegyzés: Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész
Etniez 2015.04.12. 21:59:51
Igen, használok. Motullal kenem és tisztítom. Pont egy tisztítás után lett a baj. Letisztítottam és letakartam a motort, mert két hétig folyamatosan esett az eső. Zuhogott. Levettem a ponyvát és látta, az első rozsda pöttyöket, amelyek pár hét után teljesen ellepték a külső felületet. Ezek után még majdnem egy évet ment a lánc baj nélkül, végül egy szem megragadt.
Azóta sem értem, mi történt, máskor is volt már ennyit ponyva alatt, itt meg elég magas a páratartalom mindig. Talán jött valami sós-vizes eső vagy nem tudom...
Bejegyzés: Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész