HTML

Élet kétkeréken

Motorozással, VTR250el kapcsolatos élményeim, véleményem. A motorom fogyasztási- és kiadási naplóját itt tudod nyomon követni: http://www.spritmonitor.de/en/detail/386778.html

Költségfigyelő

A motorom fogyasztási- és kiadási naplóját itt tudod nyomon követni:

http://www.spritmonitor.de/en/detail/386778.html

Friss topikok

  • nagyapa54: Szia elég régi poszt már dehátha aktuális még keresek a Honda vtr 250 re hátsó csomagtartó konzolt... (2023.02.26. 10:32) Shad SH45
  • Powerslave: @Etniez: Jelentem, a motorka sikerrel visszakerült az útra, bár még erősen gyengélkedik. A szerelő... (2015.08.01. 14:43) Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész
  • Etniez: @Powerslave: Soha nem terveztem véglegesnek a kivándorlásomat. Nem sokára meglesz a brit állampolg... (2015.05.30. 15:11) Újabb gumicsere
  • p3z: Ha esetleg érdekel van replacement controller az Ebayen, illetve találtam két DIY megoldást is. (2015.05.02. 17:21) Markolatfűtés 2

HTML doboz

Utolsó kommentek:

nagyapa54 2023.02.26. 10:32:41

Szia elég régi poszt már dehátha aktuális még keresek a Honda vtr 250 re hátsó csomagtartó konzolt köszönöm a tippet előre is

Bejegyzés: Shad SH45

Powerslave 2016.10.16. 16:07:15

@Etniez: Faja képek lettek amúgy, tényleg csak egy élménybeszámoló hiányzott a kockák közül.

Bejegyzés: 2. Alpok-túránk VTR250-el

Etniez 2016.10.03. 17:37:30

@Powerslave: Még lehet, hogy írok valamit emlékezetből :I

Bejegyzés: 2. Alpok-túránk VTR250-el

Powerslave 2016.10.03. 00:48:29

Nem eresztetted túl bő lére :)

No lássuk..

Bejegyzés: 2. Alpok-túránk VTR250-el

Powerslave 2015.08.01. 14:43:01

@Etniez: Jelentem, a motorka sikerrel visszakerült az útra, bár még erősen gyengélkedik. A szerelő szerint az egy éve ülő benzinen van megsértődve, így remélhetőleg hamarosan összeszedi magát, a hardver viszont már elvileg rendben van (az olajnyomás/vízhő riasztás egy magát megadó kábel műve volt).

Bejegyzés: Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész

Etniez 2015.05.30. 15:11:30

@Powerslave: Soha nem terveztem véglegesnek a kivándorlásomat. Nem sokára meglesz a brit állampolgárság, utána hazamegyünk kalandvágyból.
De nem biztos, hogy ott is maradunk, majd meglátjuk.

Bejegyzés: Újabb gumicsere

Powerslave 2015.05.30. 14:47:30

@Etniez: Visszaköltözöl? Hogyhogy?

Bejegyzés: Újabb gumicsere

Etniez 2015.05.23. 12:51:58

@p3z: Ha a gumira célzol, akkor azt nem én cseréltem, kézi erővel lefeszegetni eltartana egy ideig :) De a kereket kiszerelem bármikor.

Igazából ez elhatározás kérdése, az elején minden négyszer annyi idő, mint ha egy szerelő csinálná. Utána már eljutsz arra a szintre.
Nyugodtan kezdj neki, de mindig fotózz le minden munkafolyamatot, hogy később tud, mi hol volt. Szerintem 20-30 óra alatt megtanulható minden alap karbantartás és az az összes motoron alkalmazható majd. Érdemes megtanulni és megvenni a fontosabb szerszámokat, ha sokat motorozol vagy nem olyan vastag a pénztárcád.

Engem speciel érdekel is, motorszerelő suliba is fogok járni, ha visszaköltöztem Magyarországra.

Bejegyzés: Újabb gumicsere

p3z 2015.05.23. 09:46:59

Nagyon ügyesen csinálsz minden karbantartástmár a motoron. Mennyi idő mindezeket megtanulni?

Bejegyzés: Újabb gumicsere

Etniez 2015.05.02. 20:01:59

@p3z: Igen, nem sokkal drágább a gyári, de az sima O-gyűrűs, az enyém meg X. Elvileg 2X tovább kéne tartania, majd kiderül a gyakorlatban, jövőre...

Bejegyzés: Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész

p3z 2015.05.02. 17:21:12

Ha esetleg érdekel van replacement controller az Ebayen, illetve találtam két DIY megoldást is.

Bejegyzés: Markolatfűtés 2

p3z 2015.05.02. 16:50:21

Köszi, nem sokkal drágábban ajánlottak láncszettet szalonban, így nem éri meg a vesződséget szerintem. Nézegettem a Lings árait, nem nagyon éri már meg rendelni onnan a gyenge Ft miatt, sajnos.

Bejegyzés: Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész

p3z 2015.05.02. 16:47:36

Hmm, ha ez egyik nem akar működni a másik meg mindig 100%-on akkor átlagoljuk ki a kettőt, hátha úgy működni fog (o:.
Egyébként szégyengyalázat és csakazértismegjavítom.
l: bigbikemad.com/oxford-heated-grips-review.html

Bejegyzés: Markolatfűtés 2

Etniez 2015.05.01. 21:28:31

Szumma 88 font volt, remekül működik.

Bejegyzés: Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész

Etniez 2015.05.01. 21:27:47

Nincs, nekem 3 év után ment tönkre, nem kapcsolt be. Ennyit bírnak :(

Bejegyzés: Markolatfűtés 2

p3z 2015.05.01. 16:29:32

Mennyibe került így a láncszett csere?
Mik a tapasztalatok az új láncszettről?

Bejegyzés: Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész

p3z 2015.05.01. 16:04:53

Esetleg megvan még a markolatfűtés leírása? Kapcsolási rajzra lenne szükségem.
Az enyémben valami tönkrement és most állandóan 100%-on fűt. A szalon azt mondta, hogy ez egy típushiba, nem javítható, újat kell felszerelni. Ez a részemről némi morcosságot okozott... Nem bírt ki négy évet, erősen limitált használat mellett.

Bejegyzés: Markolatfűtés 2

Powerslave 2015.04.21. 16:34:20

@Powerslave: Kimaradt, hogy egy Kawasaki KLE 400-ról van szó. Öreg a darab, de erre volt keret, és egész jól szolgált az ominózus estéig.

Bejegyzés: Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész

Powerslave 2015.04.21. 16:32:48

@Etniez:

Az a legszebb: anyagfáradás miatt azt mondta az oldalsztender, hogy köszi; tőből kitört.
Én meg pont a gép mellett álltam és szedelőzködtem.
Hirtelen azt sem tudtam, mi vágott földhöz.

Az alkatrészeket (sztender, bal első lábtartó konzol, kuplungkar) 20 alatt sikerült beszerezni bontottan, viszont az eset óta nem alszik ki az olajnyomás warning, és a sztender rugóját sem tudom otthon a helyére húzni, plusz valószínűleg kellene neki egy átnézés is ennyi állás után.

Sanszos, hogy a karbikat is ellenőrizni, állítani, szinkronizálni kell, és persze a műszaki is lejárt időközben, így azzal is vesződhetek majd.

Nagyon bízom benne, hogy azért összesen 50 alatt megáll a történet, mert az egész gép olyan 350-400-at ér, és gazdag sem vagyok perpillanat. A hazatrélerezés 13 ezres sarcát inkább bele sem számolom a sztoriba...

Bejegyzés: Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész

Etniez 2015.04.12. 21:59:51

@Powerslave: Jaj, hogyan borult, milyen moci, mekkora a kár?

Igen, használok. Motullal kenem és tisztítom. Pont egy tisztítás után lett a baj. Letisztítottam és letakartam a motort, mert két hétig folyamatosan esett az eső. Zuhogott. Levettem a ponyvát és látta, az első rozsda pöttyöket, amelyek pár hét után teljesen ellepték a külső felületet. Ezek után még majdnem egy évet ment a lánc baj nélkül, végül egy szem megragadt.

Azóta sem értem, mi történt, máskor is volt már ennyit ponyva alatt, itt meg elég magas a páratartalom mindig. Talán jött valami sós-vizes eső vagy nem tudom...

Bejegyzés: Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész
süti beállítások módosítása